Beoordelingen van De Straatsburger Bezorg Hengelo

Recente recensies

5.0
Christel
24 oktober 2021

Alles top! Erg lekker en voor herhaling vatbaar. Wat wel fijn zou zijn is dat de wachttijd op bezorgen aangegeven wordt bij bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ellen
24 oktober 2021

Alles top!

Nick Jordens
20 oktober 2021

Lekker als altijd alleen viel het op dat er beduidend minder patat bij zat in beiden menu’s voor 13euro zie ik dit graag terug in de verhouding voorheen

Suzan
17 oktober 2021

Bestelling was heerlijk en snel bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Thijs
17 oktober 2021

Lekkere pokebowl, goed verpakt en op tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Janssen
8 oktober 2021
Erik
1 oktober 2021

op tijd en lekker

Steffens
1 oktober 2021

Prima kwaliteit burgers en snelle levering

René
28 september 2021

Bestelling was voor opening geplaatst, zou echter om 16:30 geleverd worden volgens site en ontvangen bevestigingsemail dit werd 16:43. Ik weet niet of dat de reden was dat de bestelling niet juist was qua temperatuur?

Bas
26 september 2021

Zeer goede kwaliteit, enige verbeterpunt - sauskeuze zou wel fijn zijn

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van den Berg
26 september 2021

Vanaf moment van bestellen tot bezorging duurde een uur. De kwaliteit was wederom super en t was nog warm

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Peter
25 september 2021

Eventueel en status update zou fijn zijn, verder toppie!

Fokkelien
20 september 2021
Astrid
20 september 2021
Tevreden klant
12 september 2021
Wafield
7 september 2021

Straatsburger menu viel voor de eerste keer wat tegen. Het broodje was veel te hard en de friet veel te zout.

Waanders
31 augustus 2021

Goede kwaliteit en perfecte bezorging!

LM
30 augustus 2021

10 minuten voor gekozen tijd bezorgd. Was nog goed warm (wonen in Stroom Esch Borne) en friet knapperig. Helemaal tevreden en lekker gegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jordy B
25 augustus 2021

Eten was goed. Graag zou ik de volgende keer een volledig bonnetje ontvangen met prijzen erop. Dit i.v.m. het declareren. Bezorger was verder zeer vriendelijk en netjes.

Laura Capoccia
13 augustus 2021

Was er gewoon binnen een kwartiertje! En super lekker ook :)

G
12 augustus 2021
Laura Capoccia
11 augustus 2021
Hupkes
31 juli 2021

Hele lekkere burgers en friet. Vriendelijke bezorger

Simone
30 juli 2021

Op tijd, mooi verpakt en heerlijk gegeten!!!

Jeanet
27 juli 2021

Het is nu al de 2 de x dat ik om cola light vraag en het niet ontvang. Dat is het enige minpunt.

Nijhuis
20 juli 2021

Erg veel uien, Friet waarschijnlijk opnieuw opgebakken was erg hard en alleen maar kleine stukjes, kreeg indruk van restantjess. Vlees was van mindere kwaliteit dan we gewend waren. Voorlopig geen Straatsburg er meer.

Nijhuis
20 juli 2021

Erg veel uien, Friet waarschijnlijk opnieuw opgebakken was erg hard en alleen maar kleine stukjes, kreeg indruk van restantjess. Vlees was van mindere kwaliteit dan we gewend waren. Voorlopig geen Straatsburg er meer.

Annet
19 juli 2021

Bezorging precies op aangegeven tijdstip. Jammer dat met zelf ophalen jullie altijd behoorlijk uitlopen. Eten is zoals altijd prima!

Mandy
6 juli 2021

Tijdig en zeer smakelijk. Grote zorgvuldig samengestelde burgers met kwaliteitsproducten! Verpakking is luxe wat maakt dat burgers bij bezorging in goede staat aankomen. De gefrituurde uienringen waren wat vet. Zeker een aanrader als je van goede burgers houdt en verse patat.

C
4 juli 2021

Super snelle service, en de pokebowl ik ben fan!

Sarah Doornekamp
30 juni 2021

Er zat een haar in ons eten..

Ellen
27 juni 2021
van der Velde
24 juni 2021

Fijn dat jullie ook voor een collega van ons ook patat en snack bezorgden! Team de Rank, Hengelo

Diny
18 juni 2021

Het was heerlijk! En op de afgesproken tijd.

Lucinda Moerman
17 juni 2021

Goede kwaliteit, bezorging vriendelijk en perfect op tijd. Mijn opmerkingen zijn ook goed uitgevoerd. TOP!

Molthof
12 juni 2021

Heerlijk gegeten

Nicky
10 juni 2021

Heeft heerlijk gesmaakt, en netjes bezorgd

Marije
9 juni 2021

Heerlijke burgers. Helaas vanille milkshakes ontvangen ipv banaan.

M
5 juni 2021
Ollie
26 mei 2021

Tip: Een keuze geven bij een portie friet. Wij kregen Vlaamse friet en mijn zoon had de 'normale' friet verwacht wat hij normaliter bij jullie in de cafetaria besteld😉 Voor de rest altijd lekkere food bij jullie hoor!

Hupkes
24 mei 2021

Hele goede hamburger en vegaburger. Lekkere patat en bezorging perfect. We gaan zeker weer hier bestellen

Jessica
17 mei 2021

De twee happyboxen die hadden besteld, kwamen geopend aan. Wel excuses daarvoor gehad. Helaas tweede maal achter elkaar dat er bij het bezorgen van de kinderboxen niet voldoende aandacht wordt besteed aan de kwaliteit van bezorging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Roald de Haas
16 mei 2021
Naomi
15 mei 2021

Top eten, snelle en vriendelijke bezorging thuis!

Schoolkate
8 mei 2021

Het was weer lekkerrrrr ! Netjes bezorgd

Rudi Nabbe
7 mei 2021

We hadden twee burgermenu's besteld. En er was vermeld dat er geen tomaat op moest. En wat zat er op beide burgers idd tomaat. Dus er wordt niet gedaan waar om wordt gevraagd. En de ene burger en de patat dreven in het vet. De patat was daardoor niet meer te eten echt jammer.

Angelique
2 mei 2021

Heerlijke hamburgers!! En ook nog eens snel bezorgd door een zeer vriendelijke bezorger. Top(pers)!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tan
30 april 2021

Heerlijk

Tan
29 april 2021

Geen

Ilse
28 april 2021

Boven verwachting goed!!

Tan
20 april 2021

Heerlijk

anke ter haar
20 april 2021

hamburgers van hoge kwaiteit , ga zo door

Theo
19 april 2021

Mooi volgens afspraak en was een succes !!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

A. Oude Voshaar
17 april 2021

Het was heerlijk.. verbeterpuntje: de hamburger Escobar had ik besteld zonder broodje, ivm koolhydraatarm. In plaats daarvan hebben jullie er nachos bij gedaan. Dit zijn ook koolhydraten🤭

J
17 april 2021

Bijna alles op de kaart geprobeerd ondertussen. Echt alles top geregeld, super kwaliteit.

R Lankhorst
13 april 2021

Besteld om 18:15, twee burgers aan de deur slechts tien minuten later. Moet je mij uitleggen hoe je dat doet. :) Erg smakelijke burger gehad, heel smaakvol en zeker genoeg voor één persoon.

Cunera Beldhuis
11 april 2021

Altijd goed! Heerlijke burgers

Rene
6 april 2021
Gijs
6 april 2021
HJ Zwiggelaar
28 maart 2021

We hadden normale frites verwacht zoals op de website foto staat. We kregen te hard gebakken aardappel partjes. De buns waren te veel geroosterd. De vulling was wel heerlijk. Mijn dochter vond de crispy strips ook lekker, alleen jammer dat het bakje dipsaus los en bijna leeg gelopen onder in de zak lag. Dus tja... Gedeeltelijk genoten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kosterink
27 maart 2021

Bezorging was op tijd, heerlijke warme hamburgers en goeie patat erbij. Zeker voor herhaling vatbaar!

Anoniem
26 maart 2021

Heerlijk gegeten!

Nathalie Deen
23 maart 2021

Wij bestellen de salades en de pokebowls ze zijn super! Echt aan te raden.

Rosanne
18 maart 2021

Prima kwaliteit. Wel heel vervelend dat we een hele lange tijd hebben moeten wachten. Na 50 minuten besloot ik te bellen of de bestelling wel binnen was gekomen. Er werd aangegeven dat het er erg druk was en dat het nog 20 minuten zou duren. Een half uur later kwam de bestelling met de patat los in de tas (was er blijkbaar uitgevallen).. Erg jammer vond ik het.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Linda
16 maart 2021

De burgers zijn van zeer goede kwaliteit met verse producten. Ook de uitkeringen zijn het vermelden waard

Mark
13 maart 2021

Heerlijk gegeten. De poke bowl was erg lekker, net als de burgers en de spare ribs. Helaas mistte er wel een extra topping, die extra besteld was op een burger.

Vera
11 maart 2021

De burgers zijn echt geweldig, altijd lekker, op tijd bezorgd en netjes verpakt. Wel jammer dat je via de website geen losse snacks (frikandel, kroket etc.) kunt bestellen.

J.ter Brake
7 maart 2021
S. Gout
6 maart 2021

Heerlijke Poke Bowls en goed verpakt, goede grote portie. Bezorger alleen meer dan een half uur te laat.

Fam Bigirwamungu
1 maart 2021

Genoten van de verse pokebowls! Ook lekkere spare ribs en salade, genoten gisteravond zonder zelf te hoeven koken 😃.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Yvonne en Tamara
28 februari 2021

De friet leek wel voor de tweede keer gebakken. Donker en vet en de uienringen idem dito. Er zat het en der een vers frietje en ring tussen. Heel jammer. Niet de kwaliteit die we gewend zijn. Bezorging netjes.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Zwart
28 februari 2021

Sinds kort woonachtig hier, bugertent ook ontdenkt. 3cht héérlijke burgers

Wiggers
27 februari 2021

Zoals altijd prima. Alleen de patat was helaas dit keer koud.

Steffens
26 februari 2021
Jordy
20 februari 2021

Altijd goed.

Peter Wiggers
20 februari 2021
Jorien
19 februari 2021

De salade met kip is top!! Snel bezorgd, zoals altijd!

RvD
16 februari 2021

Beef burgers lekker. Kip minder. Het eten was erg zout Bezorging prima

Rudolf
14 februari 2021

Lekker en nette en vriendelijke bezorger

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
6 februari 2021

Eten was lekker maar meer dan 1,5 uur op gewacht en ze hebben niet zelf gebeld dat het water later kwam. . Vorige twee keer ontbrak er iets bij de bestelling dus het is wel erg chaotisch de laatste tijd.

Adel
6 februari 2021

Eten zoals altijd prima. Wel erg lang moeten wachten, wat we niet gewend zijn! Werd goedgemaakt met twee milkshakes!

NS
5 februari 2021

Precies op tijd bezorgd. Lekker vers en krokante friet. Het was heerlijk.

Rikkert
5 februari 2021

Top!

Peter W.
1 februari 2021
Wafield
1 februari 2021
Emiel Brinkhuis
31 januari 2021

Prima weer. Onmogelijk om uit de hand te eten, maar super lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maike
31 januari 2021

Eten was koud.Mijn hamburger was rood van binnen.Heb hierover gebeld.Maar nog niks weergehoord.

Jorien
31 januari 2021

De nieuwe Pokébowls ook heel goed!

Yasmijn
30 januari 2021

Heerlijke sushibowls gegeten! Waar voor je geld :) Ook de frietjes en burgers vallen altijd goed in de smaak ;)

Davina
30 januari 2021

Hebben anderhalf uur moeten wachten op onze bestelling.

N Bakker
29 januari 2021

Moet dit keer toch echt een lage score geven. Na bijna 1,5 uur wachten de bestelling ontvangen, opmerkingen worden niet of nauwelijks gelezen. Burger zonder saus wordt met saus bezorgd en er ontbreekt vaak iets, ook bij afhalen. Kwaliteit is prima maar dit keer zat er zoveel saus op de burger dat alles nat was. Bezorger wel erg vriendelijk !

Bas
29 januari 2021

Heerlijke hamburger menu's met voldoende frites. Netjes verpakt en 99,9% plastic vrij. Levering prima op tijd

Regtuit
24 januari 2021

Helemaal prima!

Roelofs
22 januari 2021
Mark Reinderink
18 januari 2021

De bezorger kon ons adres niet vinden en was dus 30 min te laat. Alles was helaas koud. Ik denk wel dat het erg lekker zou zijn warm maar dat mochten wij niet ervaren...

Emiel Brinkhuis
17 januari 2021

Prima burgers. Aanrader

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Stephanie
17 januari 2021

Goed vullende pokebowl, die heerlijk op smaak is. Zeker een aanrader.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Adel
16 januari 2021

Zoals iedere keer lekkere friet en goede burgers. Helaas waren de burgers niet zo warm, de friet gelukkig wel. Hopelijk een volgende keer alles goed op temperatuur.

Aaron
16 januari 2021

Eten was vrij koud bij aankomst.

Kroeze
16 januari 2021

Snel en zoals altijd smakelijk

Tevreden klant
15 januari 2021

Smaakte goed, zeker een aanrader!!

Reinders
15 januari 2021

Altijd tevreden maar nu duurde bestelling lang en mijn hamburger was lauw tot koud. De andere drie hamburgers waren iets warmer. Dat was een teleurstelling. Volgende keer toch ophalen???

Mazzl
14 januari 2021

Lekker ekr warm met bezorging en heerlijk gegeten😋

Anoniem
9 januari 2021

Eten was slecht

Monique
8 januari 2021

Wij hadden vandaag spareribs en uienringen besteld. De spareribs was erg weinig: vier kleine uiteindjes met amper vlees eraan, de smaak was prima. De uienringen waren lauw.

G. van Wijk
8 januari 2021

eten is altijd heerlijk, bezorging soms wat traag

Bouwman
8 januari 2021

Frites lag onder in de tas. Bezorger excuseerde zich. En wilde wel nieuwe frites halen. Geen gebruik van gemaakt. Verpakking dus slordig..

Ralph
7 januari 2021

Hamburger was erg lekker, maar ik weet niet of de patat zo hoorde die was wel erg doorbakken. Deze zijn niet op gegaan.

Lars
6 januari 2021

Super!

Lisette
6 januari 2021

Heel erg lekker! Goede combinatie van ingrediënten (ik ben heel blij dat de mango er bij in zit) en de hoeveelheid is voldoende voor een avondmaaltijd. Als lunch zou je het ook m met z'n tweeën kunnen delen. De twee pepers waren ook goed te doen, was lekker pittig, maar niet te overheersend. Wij zouden het zeker weer bestellen!

Yallop
5 januari 2021

Het eten was weer heerlijk, totaal geen klagen! De enige tegenvaller is dat als je de app opent er staat dat je bij €10 of meer een gratis drankje krijgt. Dat was zowel bij onze vorige als bij deze bestelling niet het geval.

Stefan
4 januari 2021

Zoals gewoonlijk was de bestelling prachtig op tijd en smaakt het eten heerlijk. Ook allemaal in karton in plaats van plastic. Patat mag iets minder zout, maar dat is persoonlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Frank
29 december 2020

Pokebowl besteld. Prima van kwaliteit en ruime hoeveelheid. Houden zo 👍

Bas
29 december 2020
Steffens
29 december 2020

Prima burgers van goede kwaliteit en snelle levering

Mariel
28 december 2020
.......
28 december 2020

Nette bezorger, bood excuses aan ivm de lange wachttijd. Niet nodig begrijpelijk deze tijd van het jaar...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Moerman
28 december 2020

De pokebowl was echt fantastisch! Bezorging perfect op tijd, maar dr spareribs waren helaas minder mals dan ze normaal zijn.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jessica
25 december 2020

Top burger! Snel geleverd en goede service.

N. Deen
23 december 2020

De salades zijn echt fantastisch.

Linda
21 december 2020

Hamburgers en kipfilet strips besteld! Ontzettend lekker.

Rob
19 december 2020

Sushi is top

Bas
16 december 2020

Wij vielen net buiten het postcode gebied voor bezorgen. Er werd meteen meegedacht in oplossingen toen ik belde. Tevens hebben wij ook gewoon heel lekker gegeten!

Roelofs
9 december 2020
Nicky
6 december 2020

Prima eten en netjes bezorgd. Volgende keer extra fooi, had helaas niet nagedacht en wat klaargelegd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Stephan
6 december 2020

Burgers waren hartstikke lekker. Wel 2 punten om rekening mee te houden, de burgers misschien anders (los van het broodje?) aanleveren zodat deze warm blijven. Wat is welke burger aangeven op het doosje, vooral als er iets wordt besteld door mensen met allergieën. Wij moesten alles echt goed nakijken, laagje voor laag.

Joop
3 december 2020

Hamburgers waren heerlijk, patat iets te zout, bezorger was punctueel

Edwin
28 november 2020

Veel en lekker. Prijs kwaliteit top!!

Angela
22 november 2020
Amber
21 november 2020

Eten was ontzettend lekker, ruime porties. Bezorging was een kwartier eerder dan de gekozen tijd, maar dat was in dit geval prima. Absoluut voor herhaling vatbaar!

Erwin
18 november 2020

Supergoed! Zoals ik van de straatsburger gewend ben :)

Bianca
16 november 2020

Goede burgers, superlekkere friet en dat alles warm en mooi verpakt. Aanrader!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Vin
12 november 2020

Duurt heel erg lang! Maar wel heel erg lekker

Helen
12 november 2020
Janssen
10 november 2020

Snelle levering. Goed warm. Goed rekening gehouden met de covid maatregels.

Niels
10 november 2020
Arnoud
7 november 2020

Jammer dat de jalapenos er niet bij zaten

Ramonda
5 november 2020

Heerlijke producten,de zoete aardappel friet is super en veel keuze in vegetarisch.

gerben
2 november 2020

Het eten is altijd heerlijk, helaas was deze keer de bezorging echt wel heel erg vertraagd. Wel weer netjes dat ze dan even bellen!!

L.R.
1 november 2020
Gijs
4 oktober 2020
N.
3 oktober 2020

Het eten was erg lekker, de ingrediënten vers en de patat nog heet. Het eten werd zeer snel bezorgd. De verpakkingen zijn geheel zonder plastic. Wij gaan zeker weer bestellen.

Michel
27 september 2020

Snelle bezorging en het was heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maike
26 september 2020
Ellen
7 september 2020

Kwaliteit is goed. Bezorging ook maar het duurde wel wat lang voordat we ons eten kregen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Peter
30 augustus 2020

Het duurde helaas 1,5 uur voordat het bezorgd was. Om 17:50 besteld en om 18:45 gebeld en gevraagd of de bestelling wel was doorgekomen. Er werd gezegd dat het nog wel even kon duren. Uiteindelijk werd het tegen 19:30 bezorgd. Maar het was het wachten wel waard. Het eten was weer dik in orde. Goede burger en erge lekkere spareribs (sweet). Zeker weer!

Wagtenveld
30 augustus 2020

1 uur en 3 kwartier moeten wachten op de bestelling. Telefonisch onbereikbaar en als het bellen eindelijk na 10 keer lukt dan krijg je als antwoord dat ze er mee bezig zijn. Dus nooit meer Straatsburger.

Roel
23 augustus 2020

Prima levering. Eten was nog goed warm

Miriam
23 augustus 2020

vandaag besteld maar bestelling werd op ander adres geleverd. Aan de telefoon werden we zeer slecht (brutaal) te woord gestaan. zo ga je niet met klanten om! vervolgens hebben ze onze oude bestelling bij verkeerde adres opgehaald en koud bij ons gebracht. en dat terwijl we al een tijd vaste klanten zijn daar!

Edwin
17 augustus 2020

Anderhalf uur moeten wachten op de bestelling.Zou beter moeten kunnen. Erg Jammer.De hamburgers waren goed.de friet was lauw.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kroeze
9 augustus 2020

Vlot gebracht. Prima qualiteit. Heerlijk gegeten

anoniem
3 augustus 2020

Prima burgermenu’s. Erg lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Melly
2 augustus 2020

Eten smaakt goed het vult en het ziet er zeker goed uit. een aanrader dus 👍🏼

Jolande
31 juli 2020
Maike
23 juli 2020
Michel
17 juli 2020
Mi
28 juni 2020
Gort
26 juni 2020

Prima!

Nijkamp
5 juni 2020

Eten was weer prima. De nieuwe rietjes die bij de milkshake enzo zitten zijn wel echt verschrikkelijk.

Erik Zwartbol
2 juni 2020

De lekkerste burgers uit de regio én snelle bezorging! Top!

Walda
1 juni 2020

Jaren in de horeca gewirkt en eigen zaken gehad. Maar deze zaak, met een woord top. Goeie kwaliteit en fijne mensen. Aanrader3 kan mc niet tegen op, maar ook andere Hamburger zaken niet. Dikke pluim

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ferran
26 mei 2020
Kelder
24 mei 2020
Marielle
23 mei 2020

Jammer was dat het doosje van de hamburger openstond en het zakje friet boven op de hamburger lag. Het was een beetje een zooitje geworden. Maar de smaak was orima

cleop
23 mei 2020

vegaburger was lekker! Ook broodje burger was top. En de friet was goudbruin en lekker. Voor herhaling vatbaar.

Jacquelien
16 mei 2020

We hebben al vaker besteld en dat was prima maar de laatste bestelling was niet goed. Er zat andere friet bij. 1 bestelling lag helemaal op de kop en door elkaar. De sla was net snot omdat het een papje was. Dus erg jammer omdat de andere keren wel goed waren dus ik weet niet wat er fout is gegaan. Voor een thuis bestelling best nog een bedrag voor hoe ik het heb gekregen.

Wafield
9 mei 2020

Het was altijd goed, maar deze keer matig. De Bucket met kip stukken was erg vet. En sommige stukken waren ook niet goed doorbakken, bij het rode af. En met kip moet je hier altijd voorzichtig mee zijn. Dus tegenvaller.

Stephanie Beldhuis
6 mei 2020

Eten was lekker, normaliter 5 sterren waard maar deze keer aan de koude kant. Wachttijd was erg lang, één uur en 15 min

Sloot
30 april 2020
A. Oude Voshaar
23 april 2020

Het super lekker, snel bezorgd. We hebben genoten. Thnx!

Adel
19 april 2020

Gisteren hier weer besteld vanwege de lekker friet van de vorige keer. Helaas dit keer ‘gewone’ standaard friet... Burgers wel weer top!!!

Rogier Van der laan
14 april 2020
Reijmer
14 april 2020

Snel bezorgd en het eten was ook nog goed warm

Wilma
11 april 2020

We zullen in de toekomst wel vaker wat gaan bestellen.

Danielle
30 maart 2020

Lekkere burger en eens andere patat. Patat was alleen wel erg zout. Voldoende mayonaise erbij.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

De Lange
28 maart 2020

Goede Hamburgers, lekkere friet. Alles wat we hadden was erg lekker. Veel beter dan de gemiddelde snackbar!!!

Miriam
23 maart 2020

Heerlijke patat, we hebben er van genoten. Bezorging was netjes, bijna precies op het aangegeven tijdstip.

Angelique
22 maart 2020
Erik Zwartbol
6 maart 2020

Steevast de beste burgers in de regio én snelle bezorging! Top!

Daan
27 januari 2020
Heynekamp
27 januari 2020

Lang moeten wachten bijna anderhalf uur.Te lang. Geef aan dat de bezorging iets langer duurt ivm drukte indicatie hoelang de wachtijdt is.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bart
30 december 2020

Besteld via de app. Na een uur kreeg ik telefoon: uw bestelling zijn we door een technische storing vergeten. Komt er nu zo snel mogelijk aan! Na twee uur zelf maar weer eens gebeld. Antwoord: Ik zie hier geen bestelling van u.

Laura
23 december 2019

Eten kwam pas 1.5 na het besteld te hebben. En de bezorger kwam ook nog met de fiets, waardoor het eten dat warm hoorde te zijn koud was. Fietjes waren veel te ver doorbakken. Salade zat veel meer saus op dan normaal waardoor je alleen de saus kon proeven. Al met al ernorm ontevreden. Wij laten nooit meer bezorgen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jens Oude Rengerink
23 december 2019

Hamburger en frietjes helemaal super! Net zoals de salade. Alleen al voor de tweede keer het drinken vergeten dat bij het menu hoort, dat is wel jammer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Esmée
16 december 2019

Patat was een beetje slap, maar voor de rest waren de spareribs lekker en de kip!

Terpstra
3 december 2019

Heerlijk alleen jammer dat er geen kroketten of bitterballen te bestellen zijn, vreemd want dat is toch echt iets wat erbij hoort! Verder uitstekend!

Wagtenveld
13 november 2019
Wiggers
6 oktober 2019

Inze bestelling keam keurig op tijd en was super lekker.

Kim
1 oktober 2019

Eten besteld voor half 6 en was er ook netjes om half 6. Hamburger was echt super lekker!! Erg sappig. Had alleen ietsje warmer gemogen.

Velthuis
26 september 2019

Snelle bezorging en flinke porties. Het was lekker.

Schoolkate
9 augustus 2019

Het bestellen is gemakkelijk, eten smaakte prima ( voor ons iets te grote portie) en lekker snel door vriendelijke jongeman bezorgd !

Debby Huber
12 juli 2019

Zelf opgehaald ivm nabestelling

Ocsap
24 juni 2019

Echt top. Alles was nog lekker warm en knapperig. Goed eten !

Loes
30 mei 2019

Hartstikke verzorgd eten van uitstekende kwaliteit. Heel lekker

Benneker
17 mei 2019

Hamburger en de kip waren erg lekker. De extra frieten waren veel te donker gebakken en daardoor niet lekker. De saus was naar mijn smaak veel te scherp en had daardoor weinig smaak.

Andy
14 mei 2019

Prima eten. Snelle bezorging.

Jeroen Buis
3 mei 2019
Marieke
28 april 2019

Netjes op aangegeven tijd bezorgd. Warm, patatjes nog knapperig en erg lekker!

Anoniem
11 maart 2019

De burgers waren lekker, jammer genoeg zat er veels te veel zout op de patat. De truffelmayonnaise is zeker een blijvertje, zelfs buiten de winter om! ;)

evelien
26 januari 2019

Super lekker! wbt bezorging: kreeg keurig een telefoontje dat vanwege enorme drukte de bezorging nog wel een uurtje op zich kon laten wachten. (er was echt winterweer, sneeuw en ijzel) Mijn idee dat t misschien handiger was als ik de bestelling kwam ophalen werd dankbaar ontvangen. Toen ik binnen kwam was de bestelling klaar. Het eten was echt heel erg lekker. Handgesneden friet, perfect gebakken en de hamburger royaal belegd met verse ingrediënten. Bij een volgende bestelling vraag ik om minder saus (die wel heel lekker is) Samen met het vocht uit de tomaat wordt t ietsje te nat naar mijn smaak.

Marion
18 januari 2019

Heerlijke burger.alleen niet heel warm meer helaas

Idh
12 december 2018

Lekker en ook nog eens warm en vlug bezorgd. Een tip: wanneer er verschillende burgers tegelijk worden besteld, zet op de doos welke welke is.

Q. Blok
26 november 2018

Top, Erg lekker en goed verpakt!

Schutte Jannie
24 november 2018

De burgers zijn geweldig en de chickenbucket ook maar bij bezorging is het allemaal niet echt warm meer en de Nachobox koud. Volgende keer gewoon weer bij de Straatsburger op locatie , daar is het top!

Daantje
5 oktober 2018

Eerste keer besteld. Echt super lekker. En eindelijk s een keer de hamburger wel goed bereidt zoals het hoort!??

Anon
1 september 2018

Normaal echt heel goed en lekker. Maar dit keer was het koud. Maar even in de magnetron gedaan. Jammer..

Nicole
28 juli 2018

Gisteren burger menu’s later bezorgen. Het werd snel gebracht en was heerlijk!

Arjan ter H
20 juni 2018

Perfect zoals altijd! Zo wordt overwerken een klein beetje beter.

de Vries
7 juni 2018

De hamburger was erg lekker evenals de milkshake. Het patat zag er heerlijk uit, maar viel erg tegen. Het had volgens mij te kort in de frituur gelegen. Niet goed gaar dus

Arthur Scholten
31 maart 2018
Steffens
23 februari 2018

Prima kwaliteit en snelle bezorging

Coen Wissink
19 januari 2018

Helaas tgv computerstoring een uur gewacht op bezorging omdat de bestelling 40 minuten later doorkwam. Vorige keer was alles perfect!

Ferl
30 november 2017

Prima burgers?? lekker

GE
21 november 2017

Het menu is niet enorm uitgebreid maar wat er geboden wordt is erg lekker. Zelfs de verpakkingen zijn passend. Porties zijn goed en over het algemeen meer dan voldoende. Bezorging was keurig op tijd en netjes. Al met al een aanrader!!

Jannie Schutte
16 november 2017

Snel bezorgd en die nieuwe Herfstburger is echt ontzettend lekker, echt genieten. Een culinair hoogstandje waar elke andere burger niet aan kan tippen.( behalve die andere van de Straatsburger dan?)

Koen Timmer
9 november 2017

Burgers waren van hoge kwaliteit. Friet was goed warm. Genoten!!